Experiență neplăcută cu Vila Aleea din Sinaia

Nu ne-am fi imaginat că o minivacanță se poate compromite atât de ușor, în urma unei convorbiri telefonice, datorită unui proprietar/administrator de unitate turistică care nu onorează rezervarea.

Rezervare unitate de cazare

Ne-am hotărât să mergem un weekend la Sinaia. Pentru că București. 🙂

Prima grijă a fost unde să ne cazăm peste noapte. Am accesat portalul Turist Info. Nu este prima oară când rezervăm prin ei. Atenție, pentru cine nu știe, nu sunt agenție de turism!, ci oferă o cale de rezervare directă cu unitatea de cazare.

Așadar, cu 3 săptămâni înainte de plecarea noastră spre Sinaia, aveam rezervate camere la Vila Aleea. Cel puțin noi așa am crezut…

vila-aleea-sinaia
Mesaj confirmare rezervare Vila Aleea din Sinaia

Cu 3 zile înainte de plecare…

Sunăm la Vila Aleea din Sinaia, așa cum ni se recomanda. Ba, chiar mai devreme!

Proprietarul/administratorul (nu știm exact ce statut are), ușor surprins, ne comunică că rezervarea nu se poate onora, înșirând niște „argumente” pe care le-am detaliat mai jos.

Iată ce ne comunică acesta, după convorbirea telefonică și după ce i-am trimis print screen, aviz la rezervarea noastră efectuată pe Turist Info:

Mesaj de la proprietar/administrator

Ce nu am înțeles din experiența asta

  • Nu a avut tăria să recunoască greșeala/inexactitatea informațiilor de pe Turist Info. Dacă tot îți faci reclamă, de ce să nu o faci corect și complet?

A prezentat tot felul de argumente, gen:

  1. „Nu dă camera pentru o noapte”. Epic. Dar de ce? Au venit alții cu 2 nopți+ sau chiar preferă să le țină goale?
  2. „Listarea generică pe Turist Info”. Cu ce scop, doar pentru a agăța clienți?
  3. „De ce nu am sunat din timp… că e cu avans?” Păi, sistemele de rezervări ar trebui să simplifice lucrurile, altfel ajungem din nou să căutăm cazare la gară…
  • Conform Turist Info, mesajul hotelierului este în totalitate gestionat de Vila Aleea. Așadar, cum se poate comenta afirmația „Unitatea noastră nu percepe avans la rezervare…”?

Comunicat Turist Info

Evident că am vrut să aflăm și poziția lor, așa că le-am scris. După analiza situației, au transmis următorul comunicat:

Mesaj de la Turist Info

Concluzia cu Vila Aleea din Sinaia

Ținem să precizăm că ar fi total incorect să afirmăm ceva negativ despre unitatea de cazare. Nu facem asta, deoarece nu ne-am cazat aici.

Proprietarul/administratorul vilei Aleea din Sinaia ne-a demonstrat însă că NU așa se lucrează în industria turistică.

Sfaturile noastre

Pentru proprietarii/administratorii de unități de cazare (vile, pensiuni etc.)

  • actualizarea informațiilor și a politicilor de rezervare pe platformele online unde sunteți listați (ba mai mult, unde vă listați de bunăvoie).

Pentru tine:

  • asigură-te că unitatea de cazare îți va onora rezervarea (cu avans, fără avans).

Din fericire, minivacanța noastră nu a fost compromisă. Am găsit rapid o locație pe Airbnb. Povestim într-un articol separat cum a fost prima experiență cu această platformă de rezervări online.

parc-dimitrie-ghica-sinaia

Later Edit:

Recenzia noastră a fost acceptată și publicată pe Turist Info (vezi aici).

Proprietarul/administratorul a răspuns la recenzie și, evident, o ține tot pe a lui…

S-a oferit într-adevăr să ne contacteze dacă se eliberează vreo cameră… Am refuzat pentru că aveam nevoie de o rezolvare imediată a situației.

Ne pare rău pentru neseriozitatea unor turiști. Respectăm ideea de avans la cazare dacă se menționează.


Lasă un comentariu mai jos:

5 thoughts on “Experiență neplăcută cu Vila Aleea din Sinaia”

  1. Am avut si eu o experienta f. neplacuta cu acesti indivizi de la Vila Aleea.
    In 26 aug. 2018 fac rezervare pe booking pt. 27 aug. In 27 ora 14.42 ma suna Vila Aleea sa confirm rezervarea. Ii spun ca sosesc in jurul orei 21.00-21.30.
    La ora 21.45 eram in zona si sun pt. localizare vila. Aflu cu stupoare ca nu mai pot fi cazat
    deoarece nu m-am prezentat inainte de ora 15.00, camera fiind deja inchiriata.
    Atata nesimtire si bataie de joc este inimaginabila.
    Oameni buni , boicotati aceasta locatie, acesti indivizi nu au ce cauta in turism.
    Nu au pic de omenie, de bun simt. NU merita sa le fiti oaspeti.

    Reply
    • Wow. Așadar, nu am fost un caz izolat. Ne pare rău pentru situația avută și vă mulțumim pentru comentariul util transmis!

      Reply
  2. Se pare ca si-au facut un obicei din a trata astfel clientii. Eram deja cazata la ei, cand, o americanca, in etate, cu cazare facuta si confirmata pe booking, soseste si intreaba de proprietar. Il sunam si acesta spune doamnei ca nu are cazare deoarece nu a ajuns pana in ora 3 (desi aceasta spusese ca nu poate ajunge deoarece depinde de sosirea trenului). Raspunsul, atitudinea lor ne-a surprins. Doamna era disperata, dispusa sa doarma chiar si pe canapea in bucatarie. Afara ploua torential. Am telefonat la o multime de pensiuni din zoba. Nimeni nu voia s-o cazeze pentru o noapte. (De ce sa se complice?!?) Asa ramanem de poveste in ochii strainilor.

    Reply
    • WOW! Foarte trist ceea ce ai relatat. Nu ne surprinde atitudinea acestora. Din păcate, ne facem de râs cu un astfel de tratament, iar situația cu cazarea pentru o noapte (cel puțin în perioadele aglomerate), cei care au unități de cazare preferă de cele mai multe ori să stea cu camera goală, având motive foarte profi: “nu se merită”.

      Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.