În 2019 am fost nevoiți să renunțăm la un segment de zbor (Lisabona – București) cu compania aeriană Wizz Air, din cauza unui deces de gradul I. Eram în Lisabona și ne-am întors în țară cu o altă companie aeriană. Nu-ți dorim să treci printr-o asemenea experiență, însă iată ce ar trebui să faci în eventualitatea unui caz similar:
- Te loghezi în contul tău Wizz Air
- Accesezi “Informații și Servicii, secțiunea Rambursări și Compensații” – link aici
- Te duci la rubrica “Moartea unui membru al familiei” (o găsești în josul paginii)
- Trimiți solicitarea – link aici
- Aștepți să te contacteze pe e-mail cineva de la Customer Service
- Urmezi procedura și, într-un final, primești banii înapoi
Ni s-a transmis pe e-mail întreaga procedură de recuperare a banilor. Toate documentele necesare (cărți de identitate, certificat de deces, documente care să ateste gradul de rudenie etc.) au fost fotografiate cu telefonul mobil și apoi trimise pe e-mail într-o arhivă parolată. Tot în această arhivă am pus și un document word cu datele pentru restituirea banilor. Se mai trimite un e-mail separat cu parola utilizată pentru a deschide și ei arhiva trimisă. Este explicată destul de bine procedura, trebuie doar atenție la detalii.
Cazul nostru trebuia soluționat în 30 de zile, dar nu s-a întâmplat așa. Cu alte cuvinte, cel mai târziu în decembrie 2019 ar fi trebuit să recuperăm banii. Cum nu am primit niciun răspuns, în ianuarie 2020 le-am scris din nou. Au răspuns, după câteva zile, cum că s-a inițiat procesul de rambursare. Banii i-am primit în cont în februarie 2020.
Călătorii fără evenimente neplăcute!
Lasă un comentariu mai jos: