Cu CFR Călători în minivacanță

Ne menținem cu tărie părerea că serviciile oferite de CFR Călători sunt slabe, iar în situații aglomerate – precum o minivacanță – sunt de-a dreptul sub orice critică. Și dacă luăm în calcul și vagoanele cu care ne transportă dintr-o destinație în alta, aproape că ne îndreptăm spre cuvântul inuman.

Duminică, de Rusalii, am luat trenul din gara Sinaia spre București. Peron plin, tren și mai plin. Nici nu ne trebuia prea mult ca să ne dăm seama ce haos ne aștepta înăuntru. Asta pentru că CFR a venit cu 2 vagoane supraetajate și supraaglomerate. Pe bune? Asta după ce se lăudau că suplimentează numărul garniturilor în această perioadă. Și după ce au vândut bilete la vagonul 3 al unui tren cu doar 2 vagoane.

cfr-calatori-gara-sinaia

La interior, toți grămadă, pentru că așa a studiat compania noastră că se practică prin țările civilizate. Pe lângă faptul că CFR a emis bilete de călătorie – cu loc și fără loc – la greu (în termeni mai sofisticați, overbooking) și mai uită să atașeze la locomotivă vagonul promis pe bilet (!!!), rezultând niște condiții groaznice de călătorie, am mai întâlnit și #rezistența prostească a unor cetățeni care nu înțeleg că:

Bilet cu rezervare loc înseamnă că un călător și-a asigurat contra-cost un loc pe scaun.

Putem înțelege faptul că unii oameni nu știu de acest serviciu (aici este și vina CFR, fiindcă nu comunică eficient acest aspect și/sau utilizează o procedură de rezervare bizară), dar faptul că unii sunt nepăsători chiar și atunci când le explici că locul îți este cuvenit este nesimțire curată.

__

CFR Călători și-a cerut scuze pentru inconfortul creat și a afirmat că cei vinovați pentru aceste situații vor fi sancționati. Mai bine s-ar apuca de treabă. Am fi mult mai mulțumiți.

comunicat-cfr-calatori
Sursă comunicat și mai multe comentarii pe seama acestui subiect aici.

 

Lasă un comentariu mai jos:

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.