Știri din turism: Brelcome, Messi și MiM Hotels, Cireșii Japoniei

Brelcome este o inițiativă lansată de Portugalia pentru turiștii britanici, aviz la fenomenul Brexit. Campania, așa mai la corazon, nu este chiar întâmplătoare, întrucât britanicii sunt îndrăgostiți de frumusețile Portugaliei. În plus, cele două țări au o relație de prietenie îndelungată și diverse relații politico-economice. 


Dincolo de golurile de la FC Barcelona, Messi a mai cumpărat un hotel în insula Mallorca. Astfel, lanțul hotelier MiM Hotels, deținut de fotbalistul argentinian, ajunge să aibă 3 unități de cazare în această destinație turistică a Spaniei. Știre aici.


Peisajul spectaculos și tradiția japonezilor cu “Cireșii Înfloriți” (sakura) aduce an de an mulți turiști și BANI. Mulți bani. Pentru că dincolo de fond, este până la urmă o afacere profitabilă de primăvară. Când vom înțelege că în turism se fac bani din povești și experiențe vom reuși și noi! Citește mai multe aici.


 

Scrie un comentariu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.